17 Ocak 2011

15 ay kontrolü


Gene geç kaldım yazmakta :(

15.ay kontrolüne hastalıktan yeni çıktığı için geç gittik çünkü aşı da olacaktı.

Sorularımı sordum,
*Hiç kelime yok (aslında şimdi 1 tane var "mama")
*Bıngıldak niye kapanmadı
*Daha yürümüyor
Tüm sorularımın cevabı 18.ay oldu (18.ayda 5 kelime olması gerek dedi sadece)

Kilo alımı gayet güzelmiş, alımı diyorum çünkü kilosu az aslında ama 2 ayda 700 gr (9700) almış, boy kısmında 2-3cm olur dedim çünkü giydikleri artık kısa gelmeye başlamıştı ama 1/2 cm çıktı bence yanlış ölçüm var, bu ay ya da önceki ay.
Pnömokok aşısını da yaptırdık akşam biraz ateşlendi ama fazla birşey olmadı şükür.

Kerem'in gündüz uyku düzenini değiştirdim,
artık 1 kere öğlen uykusu ve ortalama 2 saat uyuyor.
akşamları da süper oldu 9-10 gibi uyku geliyor, uyuyor ama geceleri çok sık kalkıyor tahminim buna sebep diş, yani umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder