24 Ocak 2013

Tramvay'a bindik

Geçen akşam, Kerem okuldan çıktıktan sonra tramvay'a bindik, ilk binişi değil tabii ama çok daha bilinçli bindi bu sefer, " anne treni makinist kullanır dimi".

Bugün okula gitti 1 saat sonra geri aradılar Kerem'in gözü şişti diye, alerjik bir yapısı var ondan dedim gelip alın evde istirahat etsin dedi ok dedim zaten kontrole götürecektim doktora randevuyu erkene alıp gittim kulaklarındaki problem iyileşme göstermiş bir hafta daha ilaca devam gözündeki şişlik de inmeye başlamıştı sordum okuldaki boya kalemlerinden olabileceğin söyledi, sonra akşamüstü anaokulu sahibi bir arkadaşımla konuşurken şunu öğrendim ki simler ve solvent içeren uhu'lar kullanılmamalıymış, gözündeki alerjik reaksiyon bu yüzden olmuş olabilir dedi. Kerem genelde okuldan her dönüşünde simler içinde dönüyor yarın bu konu konuşulacak demektir okulla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder