7 Eylül 2010

Birkaç günlük



Kerem dün öğlen uykusunda buradaki rekorunu kıramadı ama uzun zamandır bu kadar uzun yani 3 saat öğlen uykusu uyumamaıştı. Bugün de yanına yatıp onunla uyudum, baktım 2.5 saat uyumuşuz (pek ümidim yoktu).



Bugünleri de mi görecektim başlık olmalıydı aslında..(resme bakarsanız)
Uzun zamandır Kerem'in yemek problemi özellikle çorba ve muhallebi konusunda devam ediyordu, ama ben artık yemek isterse yesin moduna geçince Kerem yemek yemeye başladı, istisnalar var tabii..Yiyor desemde eskiye göre iyi demek bu..
Ama bugün öğlen çorbasını bitirdi.
akşamları muhallebi vermiyorum çünkü sevmiyor onun yerine bizim yediğimiz yemeklerden veriyorum bir arkadaşın önerisiyle muhallebiye nazaran daha iyi yiyor hem de sebze yemeğine alışmış oluyor.
Bu akşam semziotu yedi bizimle.
Aman maşallah deyin :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder