20 Aralık 2010

Orta Kulak İltihabı


Kerem'in bir haftadır devam eden gece uyanmaları sebebi dişlermiş evet ama başka bir sebebi daha varmış önce grip tam iyileşirken orta kulak iltihabı.

Tekrar grip olunca yeter dedim ve bu sefer KBB'ye götürdüm geniz eti mi var, bademciklerinde mi prolem var vs. bu sorulara cevap almak için gittik doktora ama hiçbir problem yok viral enfeksiyon dedi ve antibiyotiğe de gerek görmedi içimiz rahat ama gene de sık hastalanmasının cevabını bulamadan eve geldik (Salı günü oluyor bu olay).

Perşembeyi Cuma'ya bağlayan gece sadece 2 saat uyudu Kerem, bir ağrısı var ama bulamıyoruz, gazı mı var, üşüdü mü, terledi mi, dişi mi ağrıyor.
Eli ara ara kulağına gitti ama diş çıkartırken kulağa vurur dedikleri için şüphelenmedim ee daha yeni de gitmiştik doktora.
Diş ağrısıdır diye Calpol verdim eh işte 2 saat o zaman uyuduk sabah ateşini ölçtüm hafif ateş vardı, kahvaltısını da zar zor azıcık yedi ve gene calpol verdim uyudu uyandığında ateş calpole rağmen yükselmişti doktorunu aradım getiirn dedi.
Arkadaşım Dilek'in biz de olması harika oldu, hastaneye gittik, 38.8 ateş ile doktoru ilaç verdi orada hemen içirdim içmesiyle kusması bir oldu, Duygu Hn. kulaklarını net göremiyorum KBB'ye gidin sonra bana gelin dedi. KBB'de teşhis kondu Orta Kulak İltihabı, bu arada kulaklarını da temziledi 3 kişi zor tuttuk oğlumu çok ağladı çoook :(
3 gün boyunca antibiyotik iğne(ilkini yaptırdık bir kıyamet daha) sonrasında antibiyotik şurup reçetemizle çıktık hastaneden.

Bu arada hastayken hiç keyfi yoktu kucağımda kuzu kuzu oturdu hep çok üzücü hiç sevmedim ama akşam 9 gibi kendine gelince Ertuğrul da ben de çok sevindik oyunlar oynadık birlikte.

3 yorum:

  1. orta kulak iltihabı çok yaşadık biz kızımda... mutlaka ateş ve ağrı yapıyor, üst solunum yolu enf.ndan sonra oluyor ve antibiyotiksiz geçmiyor. eğer sık tekrarlarsa da tüp takılması ve geniz eti alınması gündeme geliyor. size çok geçmiş olsun umarım tekrarlamaz. okuyunca üzüldüm. ben de diken üstündeyim tekrarlayacak diye endişeliyim... tüm çocuklara sağlık diliyorum. hele ağrı onlara hiç yakışmıyor...

    YanıtlaSil
  2. Büyük geçmişler olsun.. ben küçükken geçirdiğim için korkulu rüyamdır orta kulak iltihabı.. Dilerim tamamen yileşir Kerem'iniz.. Allah evlatlarımızı korusun.. sevgiler.

    YanıtlaSil