28 Ocak 2011

Şimdi okullu olduk

Yarı yıl tatilinin başladığı bugün, Kerem ile okula gittik.

Evimize çok yakın Ya-Pa çocuk kulubü açılmıştı ne zamandır gitmek nasip olmadı, bugün Kerem öğlen uykusunu az uyuyunca evde durmak zor olacak diye Ya-Pa'ya gitmeye karar verdim.

Kerem ilk girişte biraz tedirgindi ama sonra oyun alanını ve abilerini görünce beni unuttu, oyun ablasıyla birlikte oynadılar, abilerle birlikte süt içip kurabiye yedi(evde süt içiremiyorum).

Kerem'in çok sosyal ve gelişiminin iyi olduğunu söylediler:)
Ben açıkcası konuşmaya çabalasın, öğrensin, başlasın (ne denir bilemedim) diye oyun grubuna katılmayı düşündüm aslında anneli oyun grupları var ama sadece cumartesi ve o da pek talep görmemiş.Kerem'in zorlancağını beni arıyacağını düşündüm ama öyle olmadı yani annesiz oyun grubu da olabilir diye düşünüyorum tabii ilk başlarda ben de onunla orada olacağım bakalım daha karar vermedim ama "evet" ağır basıyor.

Ayrıca pazar günü de Yamahanın bebekler için açmış olduğu müzik okulu var deneme dersine gideceğiz orada yaptıklarımızı da aktarıcam :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder