6 Temmuz 2011

21 aylık Kerem

Sanırım ve korkarım bu ayın dönüm noktası 2.yaş sendromu :((

Bir kaç gündür çok sinirli çok alıngan ve yerlerde tepinmeye başladı.
Konuşamadığından ya da dişlerden olabilir diye düşünüyorum bu durumun bekliyorum, ben de pek sabır kalmıyor oyalamak o kadar yorucu ki, bazen kalıyorum hiçbir şey bulamıyorum o anda oyalayacak.

Bir de yeni çıkan birşey daha, nereye gitmek isterse elimden tutup beni de götürüyor, ilk başlarda bişeyler anlatmaya çalışıyor sanıyordum sonra baktım ki ı ıh sadece diğer odaya beni de götürüyor ne demek bu anlamıyorum.

Parmak boyası yaptık geçen hafta çok sevdi ama yanında durmak lazım azğına götürüyor.
Bugün yarın da oyun hamuru yapacağız.

Kerem'le geçen hafta bizim burada bulunan bir özel okulun yuvasına gittik ertesi gün getirin 1 saat bırakın bakalım ne yapacak dediler ben de bıraktım beni aramamış ama gittiğimde kucağıma atladı ve ağladı neden bilemedim, işe girersem kadın tutmaktansa okula veririm diye düşünmüştüm ama hem bu hareket hem de doktorların 3 yaş öncesi zorunlu olmadıkça vermeyin demeleri okul fikrimi çürüttü, benim çalışmam da zaten netlik kazanmış değil muhtemlen de 3 yaşına kadar çalışmayacağım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder