19 Eylül 2011

23 aylık Kerem


bayram sabahı


Hep geç kalıyorum tembel bir anneyim sanırım :))
Kerem 23 aylık oldu az kaldı 2.yaşımıza..
Bu ay tatildeydik 2 haftalık tatilimiz yoğun, yollarda ve güzel geçti, Kerem denizden çıkmak bilmedi.

Tatile çıkmadan bir gün önce anneannede kaldı, gene sinek ısırmıştı ve bu seferde gözü şişti bayramın ilk günü yola çıkmadan acile gidip iğne oldu ve yola öyle çıktık, tahlil sonuçlarımızda da alerji çıkmadı nedir bu çözemedim :(

Tatilimiz önce dedesinin Çanakkale'deki evinde, ordan Altınoluk'ta son olarak da Söke'de dayısının evinde geçti. Tüm tatil boyunca Kerem yanımda uyudu ve nerdeyse geceleri hiç uyanmadı eve döndük gene eski uykusuz gecelere geri döndük.

Tatil dönüşü geçen hafta ateşi 39 a yükseldi gene kulağı ve boğazı kızarmıştı ve antibiyotiğe başladık nedir bu hastalık bir türlü yakamızı bırakmıyor anlamadım gitti.

Bu aralar bu konuşmama olayı canımı çok sıkmaya başladı herşey ıh ıh diye anlatmaya çalışıyor ben kimini anlıyorum kimini anlamıyorum o zaman da çok sinirleniyor, bu yüzden genel bilgi almak için de pedagog'dan yardım almaya karar verdim ve haftaya perşembe randevumuz var sorularımı hazırlamaya başlamalıyım..

Kerem bu ay neler yaptı,
* merdivenlerden düzgün çıkmayı öğrendi sonunda hatta bizim gibi çıkmaya çalışıyor
* sakız çiğniyor
* baba diye sesleniyor , aç diyor, anane ye seslendi dün de
* emzikten kurtarmya çalıştıkça daha çok bağlandı ben de sadece uykuya dalarken verip daldıktan sonra ağzından alıyorum bakalım sonuç ne olacak
* araba aşığı oldu direksiyondan inmiyor
* bardaktan su içiyor artık
* boyama yapıyor (sadece yuvarlaklar)
* ha en ömenli fark artık malı çok kıymetli oldu :(
* okulda artık ağlamıyor
* ahşap yapbozları yapmaya başladı
aklıma gelenler...

3 yorum:

  1. maşallah kereme,
    çok takılma .bir başlıyorlar konuşmaya birdaha sustur susturabilirsen...

    YanıtlaSil
  2. bence de çok takılma hani bi laf var: çocukları ilk 2 yıl konuşturmaya, ondan sonra da susturmaya çalışırsın diye çok doğru bence :))))

    YanıtlaSil
  3. Bilmiyorum ya, susturacağım günleri bekliyorum çok sıkıldık o da ben de ...

    YanıtlaSil