7 Ekim 2011

2.yaş doğum günü







Birtanecik oğlum ne zaman bu kadar büyüdün ben hiç bir şey anlamadım ve sanki hayatımızda hep, sen vardın senden öncesi yokmuş gibi, pastanın üstünde yazdığı gibi seni çok seviyoruz oğlum iyi ki doğurmuşum iyiki iyiki iyiki.....

Bilmiyorum benimle mi alakalı ama 1.yaş için daha çok heyecanlanıp daha önceden herşeyi planlayıp yapmıştım, bu sene öylesine oldu sanki neyse daha anlamıyor nasılsa seneye telafi ederim, en çok anladığı pasta üflemek.

Pepee'yi çok sevdiği için pastasını pepee'li yaptıralım dedik ama şeker hamurlu olsun ietemedim, tamam çok güzel görünüyor ama hem pahalı hem de kimse hamurunu yemiyor nasıl olsa diye düşündüm ve bizim burdaki pastaneye üzerinde pepee ile Kerem'in resminin olduğu resimli pasta yaptırdım ama hayal kırıklığına uğradım hem pasta içi güzel dedğili hem de kenarlarını düğün pastası gibi süslemişlerdi :((

Geçen sen fotoğraf krizi olduğu için bu sene ayarladık ama ben çok kötü çıkmışım fotoğraflarda :((

Çok kimseyi çağıramadık, pek kalabalık değildik aslında sadece aile içinde oldu bu kısmı da pek içime sinmedi bunu da seneye erteledim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder