18 Kasım 2010

Gene mi

Artık yazmaya utanıyorum, Kerem gene hasta..
Cumartesi günü genel tahlil yaptırmaya gittik hastaneye kan verdik, (4 kişi anca alabaildiler) biraz canım sıkıldı aslında o gün, tahlillerin rakamı yüksek çıkınca merak ettim ne tahili istemiş doktoru diye, baştan aşağı hepsini istemiş iyi güzel bir de çölyak istemiş merak ettim doktoruna sebebini sordum düşük tartılı çocuklardan her ihtimale karşı istiyorlarmış kesin bir belirtisi olmadığını söyledi ve %1 oranında görüldüğünü ve erken teşhisin önemli olduğunu söyledi. İnşallah yoktur bugün sonucu çıkacaktı..

O gün hastaneden eve geldik Kerem'in burnu şıp şıp akıyor, uyuyamıyo doktorunu aradım tahmin ettiğim cevap peditus günde 3 kere 1 çay kaşığı geçmezse pazartesi getirin dedi.
Geçmedi gittik, boğaz enfeksiyonu tüm enfeksiyonları deniyoruz galiba öfff valla çok canım sıkılıyor bu işe ayda bir antibiyotik alır mı bir çocuk hem de anne sütü alan bir çocuk Allah beterinden korusun diyorum..

Gitmişken doktoru tahlil sonuçlarına baktı hepsi gayet iyi dedi çok az kansızlık varmış onun için de kısa bir süre ferrum kullanırız dedi..

Bugün bayram ziyaretinde (ilk defa çıktık Kerem'le) uykusu geldi babasının kucağında uyudu sonra da oturduğumuz odada yanımıza yatırdık, çok şaşırdım o gürültüde nasıl uyudu diye(yan odada 5 çocuk vardı) antibiyotik etkisi olsa gerek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder