4 Kasım 2010

Kerem neler yapmaktan vazgeçti

Bugün aklıma geldi Kerem'in yüzünü parçalayarak kaşıdığı sonra da dedim ki aslında bikaç hareket daha var vazgeçilen, onları yazim dedim,

* Öncelikle çook eskiden gel babası gel yapardı artık hiç bir şekilde gel hareketimiz yok
* Öpücük yollardı onu da yolladı gitti
* Ellerimizden tutup yürüme çabaları içindeydi emeklediğinden beri o da yok sadece kendi tutunup kalkacak
* Suratını yolar gibi kaşırdı sıkıldığında gitti ve çok sevindim

Birkaç bişey daha vardır heralde ama aklıma gelmiyor

Bu da Kerem'e anı olsun diye Asuman halasını mailini buraya aynen kopyalıyorum.
Kelemi yine ösledim, bana büyü yaptı kelem bence:)) hiç görmemiş gibiyim onu, ama gördüm ama yine ösledim:))) yok böle bi şekellliik güzellik tatlilik öp öp doyamıyosun bak bak doyamıyosun allahım yalabbim nerden geldin kelem iyiki varsın kelemmmmmmmmmmmmmmmmm :)))bu sölediklerimi keleme iletirmisin esra:)))))))


Bugünlerde gaz sebebiyle uyuyamıyor(ilk günlerdeki gibi diyebilirim), aldığı vitaminlerden olduğunu düşünüyorum cumartesi kontrole gidicez bakalım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder