3 Mayıs 2011

19 aylık Kerem


Kerem, dün itibariyle 19 ayını bitirdi.Ne çabuk geçti diyesim geldi birden...

Kerem'in bize 19 ay süprizleri oldu biri kötü diğeri süper,
kötü olan ilk defa koltuktan düştü ve tepe taklak düştü, ikincisi o gece kesintisiz 10 saat uyudu(düşmeye bağlı mı bilemiycem:))

Geçtiğimiz hafta sonu havaların harika olması sebebiyle, cumartesi bizim burdaki şelale parka, pazar günü de kavaklı parka gittik, kavaklı parkta o kadar yoruldu ki pusetine koyduk itiraz etmedi 2 tur sonunda uyumuştu 1 saate kadar uyudu.

Kerem artık gündüz uykularını kısalttı ama akşam 8 gibi uyku moduna geçiyor ve genelde 10 saat uyuyor.

Kahvaltısını tek tek vermeye başlamıştım herşey güzel gidiyordu ama çocuğa güven olmuyor işte, bir anda yiyecekleri ağzında tutmayı keşfetti ve mecburen bulamaca geri döndüm.

Altını açtığımızda el sürekli pipide ve bezi kapattığımızda çok sinirleniyor.

Tekerlek hastalığı devam ediyor bunun yanında tüm beyaz eşyaların içinde kendisi.

Anne de diyorum na diyor bakalım bir umut bekliyoruz.

Telefonu eline alıp konuşuyormuş gibi yapıyor odanın içinde turluyor.

Son bir kaç gün denk mi geldi bilmiyorum ama çömelerek kakasını yapıyor.

Canı sıkılınca evin kapısnı açmaya çalışıyor.

Bugün de bizim gardolabın içine girmiş sürgülü kapıyı da kapatmış üstüne oyun oynuyor.

Aklıma gelenler bunlar, geldikçe inşallah yazarım sonra neyi ne zaman yapıyordu diye düşünüyorum..

2 yorum:

  1. uykunun fazla olması tesadüf bence, denk gelmiş ama korkmuşsunuzdur mutlaka, geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  2. evet korktuk gerçekten, iyiki babası da vardı tek başıma değldim..
    Teşekkürler..

    YanıtlaSil