27 Nisan 2011

23 Nisan


Kerem'in ilk 23 Nisan'ı değil tabii ama biraz daha gözü açıldığı için ben bir tören görsün istedim, bayrak sallasın istedim.

Öğlene kadar karar veremedik nereye gitsek ne yapsak diye sonra aklıma bizim burda özel bir kolejin her sene düzenlediği yürüyüş vardı ona katılalaım dedim ve okulun bahçesine gittik ama bu sene şansımıza, muhtemelen cumartesi diye yürüyüş yoktu ama her yerde balonlar, bayraklar, koşturan çocuklar sonra da bando takımı süper oldu. Dediğim gibi Kerem bir şey anlamadı ama olsun hatıra oldu.

O gün benim bir yere gitmem gerekti annemle, Kerem'i babasıyla dayısına bıraktım, onların da işleri vardı ama Kerem engel olmayacaktı, işleri bittikten sonra burda yeni açılan Marmara Forum'a geçmişler veee Kerem kaka yapmış, bakım odasına gitmişler ama Kerem burayı hastanedeki aşı odasına benzetmiş basmış yaygarayı :) Babasının bu durumda ilk bakım odası deneyimi güç olmuş:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder