6 Temmuz 2011

Çocukla Tatil (Didim)

Neredeyse ikinci tatile çıkacağız ama daha yeni yazıyorum çünkü bilgisayarım yok şimdi de annemlerden yazıyorum :)

Tatile gitmeden önce Kerem hastaydı (boğaz enfeksiyonu), antibiyotiği bittiği gün doktora götürdüm eğer gitmeyin derse gitmeyeceğim ama durumu iyi gidebilirsiniz dedi ki o sırada öksürük ve burun akıntısı vardı, tatile çıkmadan 2 gün önce Kerem gene ateşlendi tekrar götürdüm doktora, hastalık tekrarlamıştı ve daha güçlü bir antibiyotiğe başladık, uçakla gideceğimiz için de orta kulak iltihabı tehlikesi olduğundan güçlü bir antibiyotik olması gerekiyormuş, doktor sorun olmaz gidin dediği için de tatile iptal etmedik.

Ertesi gün de ben hastalandım ve ben de antibiyotik almak zorunda kaldım Kerem'e tekrar tekrar bulaşmasın diye.

Pazar günü Ertuğrul arabayla önceden İzmir'e gitti biz de Kerem'le pazartesi sabahı uçakla gittik, Kerem, ilk defa uçağa binmiş oldu. O gece çok az uyumuştu, uçağa bindik cin gibiydi sonra uçak kalkarken sızdı ve inerken uyandı, ben de emziğini emmesi için çekiştirip durdum çünkü orta kulak iltihabı olabilme ihtimali vardı zaten bir geçmişi de vardı :((

Ertuğrul ile buluştuktan sonra 1-2 saat içinde Didim'e ulaştık.Ben bu tatili dönüm noktası yaparak Kerem'e ne çorba ne bulamaç verecektim bizim yediklerimizden yiyecekti, gittiğimizde öğle yemeği vaktiydi Kerem'i güzelce oturtup önüne de tabağı verdim içinde köfte, bezelye ve prinç vardı, Kerem elleriyle yemeğe dalarak bişeyler yedi ben de oh be dedim süper aynen devam :))O akşam yemeğinde de aynen tabağı önüne koydum tam güzel güzel yiyordu ki yan masadan kadının biri "aa ne güzel Türkler hep kendileri yediriyorlar siz ne güzel yapıyorsunuz" dedi ve Kerem elindekini bıraktı ve tatil boyunca çorba içsin diye dua ettim.

İlk gün akşamüstü deniz gittik Kerem'e biraz soğuk geldi girmek istemedi biz de ısrar etmedik, Ertuğrul'a denize girmesini söyledim sırayla sonra da ben girecektim babasının girdiğini görünce cesaretlendi ve denize yürümeye başladı :) sonra da hep babasıyla denize girdi adam bir kere zor girdi tek başına denize :))

Arkadaş da buldu Kerem, kumları küremeye başladılar tabii senin kovan benim kamyonum'lar oldu arada, ağzına de kum götürdü..

Akşam üstleri de yemekten önce parka gidiyorduk yemekten sonra ise mini disco vardı en küçükleri Kerem olduğu için ortada tek başına oynadı çok eğlendi biz de tabii :))

Yemek yemeği bırakan Kerem, uykuyla beslenmeye başladı, gündüzleri 2-3 saat uyuyordu akşamaları da erken sızdı biz de onunla birlikte uyuduk uyku olarak süper bir tatildi :)

Otele gelince,
deniz zaten harikaydı (Altınkum), yemekler güzel, çalışanlar ilgiliydi içerdeki market fiyatları iyiydi

Beğenmediklerim;

Tek katlı evler vardı tatil köyünde ve börtü böcek, sivrisinek bol miktardaydı buna rağmen ne bir ilaçlama ne de kaplarda bir tel vardı.

Meyve büfesi çok zayıftı yaz gününde hala elma ve portakal çıkıyordu.

Denize gitmek için de çok merdiven inip çıkmak gerekiyordu Kerem'in pusetiyle gitmek zor oldu.

Bu arada otelin adı Palm Wings Resort

Dönüş yolculuğumuz arabayla oldu ve Kerem yolun yarısında uyudu hiç problem çıkarmadı.