8 Mart 2013

Kar tatili

Geçen hafta sonu Uludağ'a gittik, eşimin kuzeni, eşi ve 6 yaşındaki kızları Ayşe Melek ile.

Kerem, Ayşe Meleği çok seviyor iyi anlaşıyorlar ama her buluşmanın sonu ağlama krizlerine giriyorlar mal kavgası tabii:)

Önce feribota bindik sonra 1.5 saat araba yolculuğu, güzel geçti yolculuk, otele vardık hava çok güzeldi, güneşli ve pırıl pırıl, öğlen yemek yedikten sonra kıyafetlerimizi giyip çıktık dışarı ama saat 3 olmuştu bile, telesiyej ile zirveye çıktık türk kahvesinin 10 tl olduğu zirve :)) sonra aynen geri dönüş, biz bayanlar çok üşüdüğümüz için otele kaçtık çocuklar da babalarıyla kızak keyfindelerdi.

Ertesi gün de kar motoruna binmeye karar verdik çocukları ortaya alıp bindik ama 1 dk bile gidemeden Kerem korkuyorum ben bunu sevmedim diye ağlamaya başladı sonra yoldan başka bir motorla bizi almaya geldiler Keremle ben bu motora bindik Kerem öne oturdu onu sevmedim bu güzelmiş dedi hakikaten de ikincisi çok güzeldi her şeyi biliyor zıpır.

Ayşe Meleğin annesi anaokulu kurucusu bir sürü aktivite eşyası getirmiş sulu boya, kuru boya, hamur, gramafon kağıtları, simli yapıştırıcılar(solventsiz) zor zamanlarda bunları koyduk önlerine iyi oldu.

Seneye ders alsak mı Kerem le ben acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder