4 Nisan 2014

4.5 yaşında Kerem

Bir seneyi geçmişiz, en başta da dediğim gibi aslında yazmayı pek sevmiyorum ama anı olsun diye yazmaya çalışıyorum, Kerem büyüyüp okula başlayınca daha az vakit bulur oldum bu ters orantı neden onu bilemedim çözemedim çözebilen varsa bana da söylesin.

Kerem büyüyor tabii her zamanki gibi yaşıtlarına göre ufak tefek, bir kaç ay önce tüm testlerini yaptırdık büyüme hormonu, el-bilek grafisi hiçbirinde sorun çıkmadı sadece demir eksikliği var demir ilacına başladık.

4- 5 ay önce kulak ve geniz eti ameliyatı oldu kulağında sıvı olduğu için ama bu durum tekrarlıyor ve 7-8 yaşına kadar da böyle devam edermiş

Her sabah uyanıp okula gitmek istemiyorum, bugün tatil olsun, tatile kaç gün var cümleleri var ama sonuç tabii ki okul yolu
okulda iki arkadaşı var samimi Ilgaz ve Halis Deniz çok eğleniyor onlarla ha birde sınıfın güzel ve paylaşılamayan kızı Belinay var oralara giremiyoruz :))

İki hafta önce Kerem, kuzeni Kaan'da kaldı 2 gece, biz şehir dışına çıkmak zorundaydık çok güzel zaman geçirmişler beni arayıp sormadı hatta telefonda konuşmak istemedi

Bu ara en çok ihtiyaç duyduğu şey arkadaş bu sebeple kardeş istiyor ama onu da küçük görünce ne olur bilemem, geçenlerde bu eve 5 yaşında bir çocuk lazım dedi :))

bizimle pek oynamıyor oynasa da gene araba yarışı, evde etkinlik yapmak istemiyorum zaten okulda yeteri kadar yapıyorlar ve sıkılıyorlar değişik oyunlar bulmakta da zorlanıyorum.

Geceleri yatağında uyuyor ama uyuyana kadar yanında biz oluyoruz
Karanlıktan korkuyor
Ağzında 4 çürüğü var
Doktorlara gitmeye bayılıyor
Hep bir yerlere gitmek gezmek istiyor hiç evde oturmasın
Sohbete bayılıyor
Çok inatçı
Ayakkabılarını kendi giyiyor
Pantolonu kendi giyiyor
Bilgisayar kullanıyor
Harfleri biliyor ve yazıyor
100'e kadar sayıyor
Banyoya girmek istemiyor girince de çıkmak istemiyor
Hala peynir yemiyor bazen burgu peynir









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder