4 Nisan 2011

18 aylık Kerem



Cumartesi günü sabah erken olan randevumuz için Kerem'i gene uyandırmak zorunda kaldım nasıl zor oluyor uyandırmak :(
Bu sefer yürüyerek girdik Duygu hanım'ın odasına, 3 aydır görüşmüyorduk..
Boy 82 cm ve kilo 10500 kg ikisini de beğendi yani kilo az ama kilo alımı iyiye gidiyormuş.

Demir tahlili yapılacaktı sonra bıngıldak hala kapanmadığından, Duygu hanım, "sorun olacağını sanmıyorum çünkü gelişimi iyi ama gene de tahlil yaptıralım içimiz rahat etsin" dedi bir kaç tahlil daha istedi ama tok karnına gittiğimiz için yaptıramadık.
Sonra karma aşısı yapıldı ordan da yeni açılan Marmara Forum avm'ye geçtik.
Kerem bir ilk daha gerçekleştirdi, pusetinde elinde balonu uyuyakaldı aşıdan diye düşünüyorum heveslenmedim hemen:)

Dün gece de ateşi çıktı biraz, Calpol verdim ama gece de genzi doluydu uyuyamadı bugün sağlık ocağına götürdüm enfeksiyon çıktı gene, şimdi doktorunu arıycam verilen ilaçlar için ne diyecek bakalım.

Bu ay yaşananlar;

Artık koltuktan aşağıya inebiliyor.

Saçlarının önü gözlerine girdiği içinden önünden biraz annemle kestik hiçbir şey anlamadı arkalarına daha kıyamıyorum ama yaza doğru onlarda gidecek çünkü çok terliyor.

Son günlerde kendi yemek istiyor ve başardıkça daha da çok istiyor.

Diş fırçalamaya başladı uzun uzun takılıyor fırçayla, fırçalıyo dediysem fırçayı yiyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder