15 Nisan 2011

Bitti bitiyor..


Kerem'i cumartesi tahlil için sabah erkenden hastaneye götürecektim ama geceleri sadece bir kere anne sütü alan Kerem, saat 6:30'da çıldırmış gibi süt istedi tabii ben unuttum aç olması gerektiğini.

Hastaneye gittiğimizde doktoru problem olmayacağını söyledi ve tahlil yaptırabildik.

Burada önemli olan meğer oğlumun son anne sütüymüş, şu saate kadar tabii, ileride ne olur bilemem :) sonraki 4 gece aramadı gündüzleri arada yokladı ama bitti dedim bir ver bir al yapmak istemedim (zaten niyetim bu aralar kesmekti ama vicdanım da devam diyordu kendi bıraktığı için rahatım biraz), ama dün gece çok istedi 1 saat uyumadı, sonra aptamil junior imdadımıza yetişti önce onu da istemedi ama babası ikna etmiş, bir şekilde içti ve uyudu.

Bu arada 2 hafta kadar önce göbeğinde içten olan beze gibi birşey farkettim
Doktoru, "Önemli birşeye benzemiyor 1 hafta bekleyelim geçmesse bakarız" dedi.
1 hafta geçti ve değişen birşey olmadı bu sefer "çocuk cerrahına gösterelim, gerekirse ultrason çektiririz" dedi.
Çocuk cerrahı gördü ve teşhis göbek fıtığı.
Duygu hanım'dan aldığım bilgiye göre, tam olarak göbek fıtığı değilmiş göbekte bulunan kaslar gelişmemeiş ve bunun tedavisi de mekik çekmemiş.

Biz de hergün fışfış kayıkçı oynuyoruz atık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder