16 Ağustos 2010

10.5 ay süprizi



Dün bahsettiğim muz olayı işe yaradı sanırım.
Kerem, sabah 6'ya kadar mışıl mışıl uyudu sonrada 9.30'a kadar devam.(10.5 ay dönüm noktası olur inşallah)
Bugün mamayı deniyeyim dedim ama sadece 40 cc içti belki zamanla alışır.
Şimdi gene babası uyutmaya götürdü :) ve hemen uyumuş.

Bugün öğlen yemeğini pek yemek istemedi ve ben de yedirmek istedim aramızdaki bu yemek savaşını ben kazandım:)(40 takla atarak)

Oturuken öne doğru gitmeyi(emekleme pozisyonu almaya) çalışıyordu birkaç gündür Kerem, bugün bi ayağını kurtarmayı başardı.Aslında emekleme poziyonuna geliyor ama geri geri gidiyordui bu hareket döngüdünü tamamlayınca ne olacak bekliyorum.

Bugün parkta Eylül(4), bileziğini Kerem'e takmaya çalıştı ama bizimki izin vermeyip ağzına götürmeyi tercih etti.
Eylül bu duruma çok kızarak "sakın yere düşürme yoksa annem beni topa tutar" dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder