27 Ağustos 2010

Eşşek sinek yada sinekler 2


Evde her akşam sinek avına çıkıyoruz..
Fişe takılan ürünlerden1 yaşına kadar kullanılmıyormuş, pencerede telimiz de yok ama genelde pencerelerimizde kapalı hem çok ses geliyor diye hem de klima çalışıyor diye
2 gün önce uyandık Kerem'in ısırılmadığı yeri kalmamış bir de ceviz büyüklüğünde şişmiş, önce alerji mi acaba diye şüphelendim.
Aslında sivilce gibilerdi belliki bir haşerat sokmuş, sonra body'sinin içinde kalan kısımlara baktım orada yoktu ben de stilex sürdüm.
Gün içinde sanki büyüyordu şişlikler ben de doktorunu aradım "stilex sür, alkolle kompres yap" dedi yaptım.
Akşam yemek yerken ayak bileğindeki şişlikten iltihap akıyordu biz de hemen hastaneye götürdük.
Doktor "alerji olabilir, vücutta mikrop olabilir, kötüye gidiyor, 2 tane iğne yapalım şişlikler iniyormu diye bekleyelim" dedi.
İğneleri duyunca ben, Duygu Hn.'ı aradım "problem olmaz kortizonlu iğnedir, yarın da gelin görelim, alerji ise cildiyeye gösteririz" dedi
Sonra doktor tekrar geldi ve aynı ilacı serum olarak vereceğni söyledi.

Hemşire geldi, Kerem'in eliyle oynamaya başladı ve kıyamet koptu (hemşireye göre sakin durmuş )damar yolunu açtı ve 3 tüp kan aldı sonra elini sardı damar yolunu oynatmasın diye.
Kerem bu saatten sonra sustu keyfi yerindeydi sonra da serum takıldı ve oynamaya başladı serumla.

Kan değerleri iyi çıktı(böbrek, karaciğer,trombosit vs.)
Şişlikler de inmeye başladı serum bitince eve döndük
Alerji şurubu ve iğne yazdı reçeteye birde iltihaplı yerlere sürmek için pomad.
Sabah, Duygu hanıma gittik, alerji olmadığını birşeyin ısırdığını söyledi.
İğneye gerek olmadığını söyledi şurubu kullanıcaz, iğneden yırtmış olduk :)
Kilosuna da baktık 11.ay kontorolü oldu bir nevi(kilo alımı az diye 11.ayda da gidilecekti kontrole ona göre ilaç kullanacaktık), 350 gr almış ama hala zayıf.

Ayrıca sinekler ve haşeratlar için eczacıbaşının euphia diye bir spreyi varmış işe yarıyormuş tamamen bitkiselmiş kullanabilceğimizi söyledi, bugün aldım ama önce şu vücuttaki şişlikler, kızarıklar tamamen geçsin de.

Bugün Kuzen Kaan ile İkea'ya gittik arbanın arkasına kuruldular iki kuzen, birbirlerine bakıştılar.

Kerem artık parka boşuna gitmiyor, salıncağa biniyor:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder