23 Ağustos 2010

Bugün de devam:(


Bugün sadece muz ve balık yedi.
Kaşığı gördüğü anda başını yana çeviriyor, annem üstteki dişlerin kabardığını söyledi ben de biyerde okumuştum bebeklerin diş çıkartma döneminde iştahsızlığı olmazmış yemek istememelerinin nedeni diş etlerinin rahatsızlığındanmış çünkü bugün elimle verdiğim herşeyi yedi normalde kaşıkla da oynayan Kerem, bugün ağzına kaşığı deydirince yüzünü buruşturdu.
Bir önceki başlıkta da dediğim gibi umarım sebep budur ve geçer.

Bugün de anadolu yakasına geçtik, Anadolu kavağına ordan da mihrabat korusuna gittik.
Kerem'in balık yiyebileceğini düşündüm ve doğru tahmin, yarıma yakın çipura'yı bitirdi.
Yolda da(giderken) bir taneye yakın muz yedi işte bu kadar.
Kerem'e güzel bir oyuncak aldık kavaktan, oynarken yanında olmak lazım çünkü iki yanında bulunan boncukları ağzına götürüyor ama çok sevdi elinden bırakmak istemedi aynısında kuzen Kaan'a da aldık, üstüne de ismini yazdırdık.

Not:Keremin ilk dişini 31 Temmuz'da ben gördüm aşağıdan patladı şimdi üstteki yan dişleri patlamış durumda, annemin gördükleri de üst orta dişler.
Dişlerini göstermiyor sıpacık bize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder