15 Ağustos 2010

Haftasonu..

Cumartesi mağlum ramazan ayı n ve bu aralar çok sıcak olduğu için klimalı evimizde oturmayı tercih ediyoruz ama evde de sıkılıyoruz.
Akşam dışarı çıkalım dedik.

E nasıl çıkıcaz Ertuğrul oruç tutuyor iftar 8'de sonrasında da Kerem'in banyo telaşı saat 9 oluyor ve Kerem'in uykusu geliyor bizde uyku saatinde dışarı çıktık.
Arabada zaten uyuyor gittiğimiz yerde de pusetine koyalım devam edelim dedik tamam süper, öyle oldu ama saat 11'de Kerem uyandı veee cin gibi, sonra Mado'da dondurma yedi, külah yedi oldu saat 12:30 Kerem hala cin gibi :) ama dönüş yolunun 1.km sinde Kerem sızdı.

Pazar günü de dönüş yolu hariç ve saat biraz daha erkendi sanaryo aynı oldu, şu an saat 12 ye geliyor ve babası uyutmaya çalışıyor çünkü benim sabrım bitti.


Kerem geceleri yaşına göre sık uyandığı için yatmadan önce mama verelim dedik aldım ama daha başlamadım çünkü pek kültürüm yok bu konuda sadece bi dönem kahvaltısına katıyorudm o da bana zor geliyordu mama ile beslenip geceleri uyanan bebekler için durumun da zor olduğunu daha iyi anladım, bugün yatırmadan önce Ertuğrul "muz mu versek?" dedi ben de "deneyelim" dedim yarıma yakın muz yedi arkasından da emdi bakalım gece kaçta uyanacak.

Bu arada gündüzleri ayağımda sallıyorudm Kerem'i ve artık bıraktım koltuğa yatırıp ninni söylüyorum sağa sola dönüyor ve biraz da sırtını sıvazlıyorum uyuyor ilerdeki hedefim bunu kendi yatağında yapmak ve daha ilerdeki hedefim tek başına yatmasını sağlamak bakalım başarabilecekmiyim.(tracy'i okumaya fırsat bulursam yatır kaldır yöntmeini de denemek istiyorum ama bu sıcaklar da başlamak zor geliyor)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder